Empresa Dontnod está falida
[+Remember Me][+When I'm gone...]
[Imagem: Remember_Me_(Capcom_game_-_cover_art).jpg]

Newsbrief: Multiple French media outlets are reporting this morning that Remember Me studio Dontnod has filed for "redressement judiciaire," the French equivalent of bankruptcy.

The Paris-based developer was founded by former Criterion head Oskar Guilbert, and saw its first title Remember Me published by Capcom last year.

Now several French news websites, including Factor News, are reporting that the company has filed for bankruptcy, although there doesn't appear to be many more details at this time.

Meanwhile legal and financial website Societe also states that Dontnod has filed for bankruptcy, and that legal representatives have been assigned to the case. We'll update you as confirmation comes.

http://www.gamasutra.com/view/news/209759/...tcy__report.php
Responder
Silent Bob e Tigass comemoram
Responder
Não tem o que lamentar, quem sabe a equipe se dissoluindo e indo trabalhar em outros estúdios eles aprendam a como fazer um game.
Responder
Trsite, pareciam ter potencial.
Responder
Foda. O conceito do Remember Me foi muito bom, mas no jogo foi muito mas MUITO mal executado. Hum
Responder
Tinha potencial um Remember Me 2 ):
Responder
Que fim teve a empresa do Asura's Wrath?
Responder
Rodrigo Rey escreveu: Que fim teve a empresa do Asura's Wrath?
é CC2, a mesma que faz os naruto storm, ela ta na ativa

o ultimo jogo relevante dela foi aquele jojo's bizarre do ps3 que vendeu horrores no japão
Responder
Moukis escreveu: é CC2, a mesma que faz os naruto storm, ela ta na ativa
Nem sabia que era a mesma, mas pelo visto teria falhado se aquele fosse o único jogo, acho
Responder
Isso que da a Capcom não pagar os caras direito.
Responder
Interessante
Responder
Remember me é um lixo de jogo. Lixo mesmo.
Responder
InuK9 escreveu: Remember me é um lixo de jogo. Lixo mesmo.

sim.
Responder
Quem?
Responder
Antes falir depois de um jogo horrível do que soltar Skyward Sword e virar uma empresa de software healthcare.
Responder