02-02-2014, 10:07 AM
Ultra Street Fighter 4
[Tópico Oficial] |
03-02-2014, 11:55 AM
USF4 pro PS4 ou mais um troll do Ono? ._.
Citação:ウル4ã®Î²ãƒã‚±ãƒ†ã‚¹ãƒˆã®ã”æ„見ã¯ã€ãƒ‰ãƒ³ãƒ‰ãƒ³å…¬å¼ 綾野blogã¸ãƒã‚¹ãƒˆã—ã¦é ‚ã‘ã‚Œã°æ‹èªã•ã›ã¦é ‚ãã¾ã™ã€‚先週末ã¯çš†ã•ã‚“ã€æœ‰é›£ã†ã”ã–ã„ã¾ã—ãŸã€‚Thanks for test playing USF4 at location-test! Fonte: Twitter
03-02-2014, 12:01 PM
deve ser sim, aquele ryu taxista na propaganda do ps4 não tava lá atoa.
03-02-2014, 12:07 PM
Agora já está confirmado.
03-02-2014, 12:09 PM
o analógico esquerdo esta torto
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03-02-2014, 01:01 PM
03-02-2014, 01:03 PM
não, mas sei fazer um como ninguém.
03-02-2014, 01:56 PM
03-02-2014, 04:00 PM
EX Red Focus will crumple on level 1, creating new combos in Ultra Street Fighter 4 - hard knockdown on Ibuki's neckbreaker is back
=============== Evans pointed out that one of the changes that wasn't documented in the release notes is that level 1 EX Red Focus will actually crumple the opponent. He feels a lot of new combos and strategies will develop from this change, and that's why EX Red Focus has a heavy cost of 3 meters. =============== One of the points of contention among staff members was having an indicator when someone used the delayed wake up mechanic, though. "We had debated internally about [if we should] have a visual cue," said Evans. He noted that a lot of people requested an indicator, but they didn't want something that was distracting to the experience, so they struck a balance of just having the word 'Technical' come up on screen. =============== One of the more controversial changes was making it so that Dragon Punches/Kicks that are FADCed are -5 on block, making them punishable by throws and moves that are 5 frames of startup or faster, which includes some ultras. "This is the hottest debate right now that we've had," said Evans. He added that most characters who had an invincible DP were usually -2 or -3 after an FADC in the current version. "[It's] a big change, it's going to change the way a lot of the uppercut characters are played," he added. =============== Additional USF4 notes from the stream
03-02-2014, 04:06 PM
Assim, eles botam a mecânica (mto boa por sinal) de delayed wake up, mas querem estragar tudo botando um aviso na cabeça do cara quando estiver usando? Q merda.
03-02-2014, 04:09 PM
Pois é, mesmo se for p/ colocar um "Technical" na tela que seja quando o personagem já esteja levantando.
03-02-2014, 04:16 PM
Conseguiram nerfar o Vega. Srsly, wtf
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03-02-2014, 04:20 PM
por favor versão suprema pra next gen e pc.
03-02-2014, 04:21 PM
Delícia esse DP FADC -5. Mas eu acho que não vai ficar.
E ridículo esses nerfs em Vega, o que me dá raiva é que a Capcom nerfa e fica hypando coisas inúteis querendo convencer alguém que essa bosta presta. Foda-se esse super dele. Também não ajuda os retardados que jogam com Vega (Zeus e um japones amigo do kim1234) ficarem falando que ele tava muito OP e que o jogo tava muito facil agora com ele, né...
03-02-2014, 04:22 PM
03-02-2014, 04:24 PM
03-02-2014, 04:28 PM
03-02-2014, 04:31 PM
Clamper escreveu: Delícia esse DP FADC -5. Mas eu acho que não vai ficar. Eu não entendo pq voltar atrás com o hitstun maior do c.LP do Vega. Isso nem é algo que vai dar vantagem pros pro-players de Vega, só vai deixar mais fácil de fazer o combo dele pros menos experientes. E o Scarlet Terror sem a invencibilidade no EX vai continuar o golpe mais inútil sempre. Sem contar o combo que ele perdeu com ex roll.
03-02-2014, 04:47 PM
deveriam retirar ele do jogo
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03-02-2014, 04:48 PM
Vanilla Vega era top tier, q diabos aconteceu com vc meu filho?
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