29-09-2015, 09:41 AM
[Central PC] Plataforma do futuro com jogos do passado
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29-09-2015, 11:12 AM
29-09-2015, 12:14 PM
29-09-2015, 12:33 PM
Achou que vou preordar antes que aumentem para quinhentos reais
29-09-2015, 02:03 PM
[ks2]https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/battletech[/ks2]
29-09-2015, 02:05 PM
Vou baixar esse WildStar aí.
29-09-2015, 02:36 PM
Olha esse Battletech 200k já
29-09-2015, 02:39 PM
Shadowrun ganhou credibilidade, levo fé
29-09-2015, 03:00 PM
The Begginer's Guide é o novo jogo do criador de The Stanley Parable. Foi anunciado hoje e já sai dia 1 de outubro (sexta!) pra Windows e Mac.
http://thebeginnersgui.de/ Citação:'The Beginner's Guide is a narrative video game for Mac and PC. It tells the story of a person struggling to deal with something they do not understand."
29-09-2015, 03:07 PM
Caralhooooo, muito foda o Battletech, eu era doido pra jogar isso quando era criança *o* *o* *o*
30-09-2015, 07:49 AM
turminha, vcs que manjam:
num desses jogos open world qualquer, qdo um objeto só renderiza/aparece qdo vc chega muito perto, isso é exatamente o que? memoria ram, placa grafica, os dois ou outro motivo?
30-09-2015, 07:59 AM
Yan escreveu: turminha, vcs que manjam:Até onde eu sei (que é pouco), é coisa da própria engine estar setada pra mostrar objetos a partir de uma tal distância da câmera. Pode ter uma opção no jogo pra jogar essa distância mais pra frente. Ou pode ser que dê pra editar um arquivo .ini/.cfg... essas coisas. Que jogo é..? EDIT: Se demora muito pra aparecer, pode ser demora pra acessar os dados no disco, pode ser pouca RAM...
30-09-2015, 10:17 AM
[ks2]https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2[/ks2]
Update #17: Thank You! That's a Wrap! After 35 days, 42,713 backers, over 19,000 comments, and a whopping final total of $2,032,434 (plus an estimated $43,000 from Paypal), the Kickstarter campaign for Divinity: Original Sin 2 has come to an end! All of us at Larian Studios have been truly overwhelmed by the level of support that we have received — not only in terms of pledges, but also feedback and involvement. Right from the beginning, it was our aim to use the campaign as a means to bring our community of fans into the heart of the development process. In every regard, you have exceeded our wildest expectations, and we would like to extend our everlasting gratitude to you all. And of course, all of the stretch goals have been unlocked! The combined pledges from Kickstarter and Paypal mean that we’ve broken through the $2 million mark, and all of our stretch goals have now been achieved! Get ready for Game Master mode, the Hall of Echoes, Skill Trees and much more! What's Next? Of course, this is only the end of the beginning — there’s still a game to finish! The updates and community involvement will continue for every step of the way; there’s plenty of stuff that we haven’t even gotten around to showing you yet, and we can’t wait to bring you the latest developments. As for now, everyone across Larian’s four bases in Ghent, St. Petersburg, Dublin and Quebec will be raising a glass (or two, or eight) to celebrate the end of the campaign and to salute the best community of fans that any developer could possibly hope for!
30-09-2015, 11:31 AM
30-09-2015, 12:50 PM
30-09-2015, 03:33 PM
30-09-2015, 07:04 PM
Kadaj escreveu: Até onde eu sei (que é pouco), é coisa da própria engine estar setada pra mostrar objetos a partir de uma tal distância da câmera. Pode ter uma opção no jogo pra jogar essa distância mais pra frente. Ou pode ser que dê pra editar um arquivo .ini/.cfg... essas coisas. Opa.....eu só esqueci de ajustar o view distance lol lol Mas valeu mesmo assim
30-09-2015, 07:36 PM
30-09-2015, 08:52 PM
Skyrim.
01-10-2015, 08:16 AM
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