16-09-2015, 05:21 PM
Specs e infos do Zestiria revelados:
http://blog.talesofgame.com/en/tales-of-ze...specs-ps4-info/
![[Imagem: TO12-2015-09-15-15-18-04-30.jpg]](http://blog.talesofgame.com/wp-content/uploads/2015/09/TO12-2015-09-15-15-18-04-30.jpg)
Basicamente, o jogo vai ter resoluções customizáveis e efeitos/texturas melhores no PC. (Draw Distance, sombras, etc)
Infelizmente, o jogo vai ser travado em 30 FPS. As animações e alguns dos sistemas foram atrelados ao framerate e não foi possível mudar (pelo visto tentaram, provavelmente não tem tempo o bastante pra isso)
----------------------------------------
Novas infos de The Witness, novo jogo de Jonathan Blow, vão estar disponíveis amanhã, incluindo: data de lançamento, impressões da mídia, imagens e possivelmente um vídeo
![[Imagem: XPw9S9T.png]](http://i.imgur.com/XPw9S9T.png)
http://blog.talesofgame.com/en/tales-of-ze...specs-ps4-info/
![[Imagem: TO12-2015-09-15-15-18-04-30.jpg]](http://blog.talesofgame.com/wp-content/uploads/2015/09/TO12-2015-09-15-15-18-04-30.jpg)
Citação:Both the PC and PS4 version will run at a 1920×1080 resolution with PC supporting resolutions up to 4K. Full HD here we come! They also benefit from many other graphical improvements: the draw distance is 2x times what it is on PS3, with the PC version having a “far†option improving it even more. Shadows, anti-aliasing and textures also got upgraded. The PC version will allow you to switch between low, medium and high for all the preceding options.
Citação:It’s now time to talk about the framerate; all versions of Tales of Zestiria will run at a constant 30 frames per second. Before you run off to the comment section, hear us out! The Tales of battle system has always been an integral part of the gameplay experience, and changing the framerate proved to have profound consequences on things like: animation, balance, difficulty, and overall fighting mechanics tuning. We do this in the best interest for the players’ experience!
Basicamente, o jogo vai ter resoluções customizáveis e efeitos/texturas melhores no PC. (Draw Distance, sombras, etc)
Infelizmente, o jogo vai ser travado em 30 FPS. As animações e alguns dos sistemas foram atrelados ao framerate e não foi possível mudar (pelo visto tentaram, provavelmente não tem tempo o bastante pra isso)
----------------------------------------
Novas infos de The Witness, novo jogo de Jonathan Blow, vão estar disponíveis amanhã, incluindo: data de lançamento, impressões da mídia, imagens e possivelmente um vídeo
![[Imagem: XPw9S9T.png]](http://i.imgur.com/XPw9S9T.png)
![[Imagem: GKHsCzN.png]](http://i.imgur.com/GKHsCzN.png)