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Biomassabc escreveu: (12-06-2022, 11:52 PM)o cabeça de meteoro não te deu o kamehameha?
Deu sim.
Seraph escreveu: (12-06-2022, 11:54 PM)A da Sellen? 20 min?  É que o design dessa quest é bem bizarro, meio conflitante, imo.
Uma quest feita pra ser descoberta por jogador que explora cada cantinho do mapa sem muita dica faz sentido.
Uma quest feita pra guiar jogador que não explora muito se o jogo não mandar ir nos lugares faz sentido.
Uma quest que começa guiando o jogador e depois pede que ele encontre algo por conta própria faz sentido.
Mas essa quest só começa com um trigger que fica na casa do caralho em uma área que não tem nenhum motivo pro jogador ir além de ser o tipo de jogador que explora tudo, e aí depois que começa ela fica te dando instrução específica de lugar pra ir que qualquer pessoa que tenha achado a Hermit Village em primeiro lugar com certeza já foi. Mó explicação detalhada de como chegar em uma área de Weeping Peninsula que eu já tinha explorado completamente e colocado marcador pra não esquecer do NPC de lá tem mais de 100 horas de jogo e literalmente meses na vida real.
Bizarrona. Foi dar o trigger inicial pra quest começar e tudo andou em minutinhos.
A da Nepheli finalmente andou também agora que terminei Four Belfries, mas tenho nem ideia de como prosseguir, rs.
Tomara que ela morra.
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Gbraga escreveu: (12-06-2022, 09:43 PM)Magma Wyrm 
LOPES
Ulcerated Tree Spirit é bom também, principalmente quando ele começa a aparecer sem nem ser boss mais.
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Novo patch:
Fixed a bug that allowed enemies to be attacked from outside the fog in certain areas.
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Maedhros escreveu: (12-06-2022, 08:29 PM)Já matei esse bicho umas 8 vezes e nunca tinha visto esse ataque:
A primeira fase do rykardo também tem uns ataques que só fui ver na xx tentativa, um que ele porra o chão e manda um monte de lava em você e outro que ele vem mordendo o vento várias vezes até chegar em você. Esse ultimo é bem massa para não deixarem mais presente no rng
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Fashion souls desse jogo é bom demai, pqp, acho que superou dank 2
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Do Rykard teve um ataque que só vi em vídeo tb, na segunda fase quando ele solta um monte de caveira de fogo que te segue.
Gbraga escreveu: (13-06-2022, 07:56 AM)É que o design dessa quest é bem bizarro, meio conflitante, imo. Nossa, total. Deve ser minha quest preferida pela história e personagens envolvidos mas é uma das que dão razão pras críticas que os outros deva fizeram no lançamento.
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Ainda não corrigiram os Runebears entrando no chão depois de um grab pelo jeito.
Não é um problema porque fuck Runebears, exceto pros que dropam alguma coisa
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Gbraga escreveu: (13-06-2022, 07:56 AM)Fashion souls desse jogo é bom demai, pqp, acho que superou dank 2 Sim.
Jogo me faz raiva, mas tem muita coisa que gostei nele.
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Já tem mod que mexe nos bosses repetidos?
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Silent Bob escreveu: (13-06-2022, 08:21 AM)Do Rykard teve um ataque que só vi em vídeo tb, na segunda fase quando ele solta um monte de caveira de fogo que te segue.
Esse foi bem frequente pra mim, mó desespero da porra.
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Ricardo não soltou nenhuma caveira quando lutei contra ele.
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Ryagami escreveu: (13-06-2022, 01:04 PM)Ricardo não soltou nenhuma caveira quando lutei contra ele.
Seu summon matou ele antes
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Ricardo soltou as caveiras em mim, lol
No mais, melhor parte do patch: In transactions with the NPC “Twin Maiden Husk”, the following Bell Bearing items have been changed so that their liberated status will be carried over to the NG+ play.
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Major Changes Included in the Latest Update
Additional elements
In transactions with the NPC "Twin Maiden Husk", the following Bell Bearing items have been changed so that their liberated status will be carried over to the NG+ play.
Bone Peddler's Bell Bearing/Meat Peddler's Bell Bearing/Medicine Peddler's Bell Bearing/Gravity Stone Peddler's Bell Bearing/Smithing-Stone Miner's Bell Bearing/Somberstone Miner's Bell Bearing/Glovewort Picker's Bell Bearing/Ghost-Glovewort Picker's Bell Bearing
Added emphasis to the choice of the Sacred Flask and several other options that can be strengthened in the grace menu
Added sound effects when other players' summon signs appear
Bug fixes
Fixed a bug where equipment could be changed from the equipment menu during the use of a skill under certain circumstances.
Fixed a bug in the "War Cry" skill where the effect was applied to a weapon that was not the target of the skill.
Fixed a bug where some actions of the "Barbaric Roar", "War Cry", and "Troll's Roar" recovery time was longer than expected.
Fixed a bug where the effects of the "Determination" and "Royal Knight's Resolve" skill does not always wear off with certain weapons.
Fixed a bug in which some attacks of the "Ice Spear" skill are unguardable.
Fixed a bug that caused the attack power of some skills to be reduced when using the "Golden Vow" skill.
Fixed a bug that the light wave of the "Moonlight Greatsword" skill sometimes does not aim at the locked-on target.
Fixed a bug that caused damage to allies when using the "Seppuku" skill under certain circumstances.
Fixed a bug that caused the increase in attack power of the "Seppuku" skill to be higher than expected for some attack motions.
Fixed a bug in which a status effect was applied when using the "Hoarah Loux's Earthshaker" skill.
Fixed a bug where the "Waves of Darkness" skill would not hit the enemy with a spinning cleave.
Fixed a bug that caused unintended motions to be played when switching to a different sorceries or incantations while using a sorcery or incantation.
Fixed a bug that the FP consumption increased when using the sorceries "Magma Shot" and "Roiling Magma" while riding a horse.
Fixed a bug where the "Claw Talisman" effect was not applied when jumping with the "Starscourge Greatsword" in both hands.
Fixed a bug that the power of two-handed attacks except jump attack of the weapon "Golem's Halberd " is different from expected.
Fixed a bug that when using the weapon "Pulley Crossbow" with the left hand while the right hand weapon was given an attribute by magic or item, the effect was given to the "Pulley Crossbow" as well.
Fixed a bug in which arrows and bolts that did not match the type of long-range weapon could be released in certain procedures.
Fixed a bug in which guard boost was reduced when some weapons were strengthened to the maximum.
Fixed a bug in which the attributes of weapons could be changed while the inventory had reached its maximum capacity and the ashes of war could not be changed.
Fixed a bug that caused the boss "Malenia, Goddess of Rot" to have low HP under certain circumstances.
Fixed a bug that allowed enemies to be attacked from outside the fog in certain areas.
Fixed a bug in online multiplayer where, when a boss is defeated in the host's world as a cooperative player, the same boss may not appear in your world.
Fixed a bug that prevented the battle with the boss "God-Devouring Serpent" from progressing under certain circumstances.
Fixed a bug that prevented hostile NPCs from appearing under certain circumstances.
Fixed a bug that prevented the event of the NPC "Alexander, Warrior Jar" from progressing under certain circumstances.
Fixed an issue where the item "Sacred Flask" is not restored after destroying a group of enemies under certain circumstances.
Fixed a bug that under certain circumstances, after defeating the boss "Starscourge Radahn", the user could not move from the map to the grace.
*If you cannot move from the map to the grace, you can move to the grace by touching the grace "Starscourge Radahn".
Fixed a bug that prevented found sites of grace from registering on the map under certain circumstances.
Fixed a bug that prevented some graces from being able to be touched when approached under certain circumstances.
Fixed a bug that allowed hostile guests to enter boss areas under certain circumstances.
Fixed a bug that prevented a critical hit from behind from hitting in hostile multiplayer.
Fixed a bug that caused performance to slow down when the "Sentry's Torch" weapon was equipped under certain circumstances.
Improved stability of online multiplayer between PS4 and PS5
Improved loading times for the Xbox Series X|S version
Fixed a bug that the master volume setting was not reflected in some cutscenes
Improved stability of online multiplayer.
Fixed a bug that caused sounds to play differently than expected in some situations.
Fixed a bug that caused the player to become inoperable and die in certain locations.
Fixed a bug in which the drawing and hit detection were different than expected in some maps.
Fixed a bug in some maps that allowed players to reach unexpected locations with certain procedures.
Fixed some texts.
Several other performance improvements and bug fixes
Additions and modifications for PC version only
Added keyboard/mouse operations that can be input in "PRESS ANY BUTTON" on the title screen.
Added "Return to Desktop" to the system item on the main menu for exiting the game.
Changed so that mouse click input is not reflected when switching windows to active.
Fixed a bug that slowed performance when changing "Screen Mode" and "Resolution" in a special procedure.
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Maedhros escreveu: (13-06-2022, 01:46 PM) Added "Return to Desktop" to the system item on the main menu for exiting the game.
Até que enfim, pqp.
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Silent Bob escreveu: (13-06-2022, 08:21 AM)Do Rykard teve um ataque que só vi em vídeo tb, na segunda fase quando ele solta um monte de caveira de fogo que te segue.
Ryagami escreveu: (13-06-2022, 01:04 PM)Ricardo não soltou nenhuma caveira quando lutei contra ele.
Rapai, foi umas quatro ou cinco tentativas minhas e ele usou as porra das caveiras em todas.
O único jeito que achei de desviar era correr que nem um mongol em rodelancia pelo cenário.
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Seraph escreveu: (13-06-2022, 06:48 PM)Rapai, foi umas quatro ou cinco tentativas minhas e ele usou as porra das caveiras em todas.
O único jeito que achei de desviar era correr que nem um mongol em rodelancia pelo cenário. Oxe, ele só usou uma vez comigo e foi na run do terceiro final.
Até então nunca tinha visto.
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Eu achei até que era um dos ataques padrões dele .
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Quero enfrentar esse Ricardo, mas devo precisar terminar as quests de matança antes né. Dei uma explorada na cidade das lava mas não fui muito longe pra não fazer merda. Vou dar uma vançada hoje.
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Gbraga escreveu: (13-06-2022, 08:01 PM)Quero enfrentar esse Ricardo, mas devo precisar terminar as quests de matança antes né. Dei uma explorada na cidade das lava mas não fui muito longe pra não fazer merda. Vou dar uma vançada hoje. Dá para matar antes, mas vc vai perder side. No seu caso não recomendo, já que vc é tarado por lore.
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