[Hands-on] Edge é só elogios para o NGP!
"melhores analógicos ever em um portátil" -3ds +Confortabilíss
Respected gaming bible Edge has published its hands-on Sony NGP impressions - and it has tall praise for the PSP successor.

"Based on our hands-on time with the device following the presentation in Tokyo, we can confirm that Sony's 'Next Generation Portable' feels considerably larger than previous PSP models," the mag writes, adding that the lack in pocket friendliness is a "fair trade-off for the spectacular five-inch OLED display".

"Despite the larger dimensions, the handheld console is actually thinner than a PSP," it adds. "It's hard to believe such power is contained in such a slim form factor, especially without giving off any heat."

Edge goes on to call the NGP's 'Super Oval' shape "very comfortable", "robust" and "high quality".

The biggest praise however is aimed at the NGP's dual thumbsticks: "The analogue sticks are the best ever implemented in a portable device, giving the feel of using a genuine DualShock controller, with all the granularity of input you'd expect," it gushes.

Edge's comments echo those of Epic man Cliff Bleszinski, who had similar praise for the PSP successor's thumbsticks.

In the same issue Edge talks to SCE's worldwide studio boss Shuhei Yoshida, who revealed that Sony dropped NGP features to bring the price down.

The new issue of Edge is out now. Order it here and have it delivered to your door.

http://www.computerandvideogames.com/28885...ld-thumbsticks/
Responder
estou ficando cada vez mais com +hype pelo NGP.
Responder
In b4 "Agora a Edge tem credibilidade"
Responder
Day 1.
Responder
Por isso que essa porra aí é sub-revista e sempre será. XP
Responder
Pode não ser nenhuma maravilha a fonte, porém tudo o que é esperado num portable next gen esta logo ai.
Responder
O que será que eles cortaram? Hum

Acho que só faltou o 3D.
Responder
pegarei, e pra mim valerá por dois, já que não tive PSP
Responder
e por 300 doletas....sony aparenta ter aprendido com os erros cometidos com o ps3 e psp.
Responder
Guerra de tópicos entre o Help e o Comedor. Lol
Responder
HeRinger escreveu: Guerra de tópicos entre o Help e o Comedor. Lol

Eles deviam fazer um tópico oficial de babação de cada portátil logo Psyduck
Responder
Tiops escreveu: In b4 "Agora a Edge tem credibilidade"

Assov
Responder

Desconfio que o Help se mantem com a Sony pra manter a tensão sexual com o Comedor
Responder
Dracon escreveu: Desconfio que o Help se mantem com a Sony pra manter a tensão sexual com o Comedor

Isso explica mta coisa
Responder
tadabola escreveu: pegarei, e pra mim valerá por dois, já que não tive PSP
Responder

Paola
Responder
Gray Fox escreveu: Day 1.
Responder
Dracon escreveu: Desconfio que o Help se mantem com a Sony pra manter a tensão sexual com o Comedor

E muitos istas aqui são assim. Loles
Responder
Que bom, quero que anunciem os jogos.
Responder
Donovan escreveu: Que bom, quero que anunciem os jogos.

Temos E3 e TGS pra isso. Guess

Embora só pelos joguetes que a Sony já mostrou já quero ter o meu. Bigode
Responder